pondělí 10. října 2016

ZADÁNÍ 03 - Vytvořit google dokument

Úkol: Na svém disku, v minule vytvořené sdílené složce "Jméno - INFORMATIKA", vytvořit dokument, ve kterém se použijí různé styly, velikosti a barvy písma.

Postup: 1. Ve své sdílené složce "Jméno - INFORMATIKA" klikni na tlačítko PŘIDAT a z nabídky vyber     Dokument google. 
             2. Tento dokument pojmenuj svým jménem (vlevo nahoře)
             3. Nadpis je Tvé jméno a příjmení - styl písma IMPACT + velikost 48 + červená barva + podtržený
             4. Pak do dalších řádků vždy napiš písmeno svého jména a k němu nějakou svou vlastnost začínající na toto písmeno. 
             5. Až budeš hotov změň styl každého řádku (kromě nadpisu) - a to tak, aby se neopakoval žádný typ písma, jeho velikost ani barva.
             6. Až budeš hotov, přidej příspěvek na náš blog - do komentáře u tohoto příspěvku napiš své jméno a že máš hotovo a dokument je k vidění ve Tvé složce. 

Podmínky: Mít dokument na svém místě, v dokumentu své vlastnosti a různé styly v každém řádku + sdělení v komentáři, že je hotovo.

29 komentářů:

  1. Radim Vlček-mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie Bláhová-Mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  3. Kateřina Liberdová-mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  4. FILIP CHVEJA-HOTOVO

    OdpovědětVymazat
  5. Tereza Bašková-mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  6. Tereza Černíková:Hotovo

    OdpovědětVymazat
  7. KLAUDIE NEUWIRTHOVA/MAM HOTOVO

    OdpovědětVymazat
  8. Filip Klempár:HOTOVO!

    OdpovědětVymazat
  9. pinko michal mam hotovo

    OdpovědětVymazat
  10. Aneta Pavlitová-Hotovo:)

    OdpovědětVymazat
  11. Natálie Kořistková-mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  12. Elen Kaspříková- MÁM HOTOVO:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tereza Červenková-MÁM HOTOVO

    OdpovědětVymazat
  14. Lukáš Hartmann - mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  15. Erik holan mááám hotovo

    OdpovědětVymazat
  16. Patrik Halfar-mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  17. Filip klečka-hotovo

    OdpovědětVymazat
  18. Vojta Mirga-mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  19. Kukelka Filip- Mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  20. Honza Jasvec - MÁM HOTOVO

    OdpovědětVymazat
  21. Lukáš Hartmann-mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  22. Petr Balada- jsem hotovej

    OdpovědětVymazat
  23. Lucie Kampíková-mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  24. Eliška Hluchníková-Mám Hotovo

    OdpovědětVymazat
  25. Lucie Kampíková-mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  26. Matyáš Bedrunka - Mám hotovo

    OdpovědětVymazat
  27. ( )
    )\ ) ( ( /( ) ( )
    (()/( ( )\ ( )\()) ( ( /( ( )\ ( /( )
    /(_)) )\ ((_))\ ` ) |((_)\ ))\ )\()) ))\((_))\()) ( /(
    (_))_|((_) _ ((_) /(/( |_ ((_)/((_)((_)\ /((_)_ ((_)\ )(_))
    | |_ (_)| | (_)((_)_\ | |/ /(_))( | |(_)(_)) | || |(_)((_)_
    | __| | || | | || '_ \) ' < | || || / / / -_)| || / / / _` |
    |_| |_||_| |_|| .__/ _|\_\ \_,_||_\_\ \___||_||_\_\ \__,_|
    |_|

    OdpovědětVymazat
  28. Tomáš Riemel-mam hotovo

    OdpovědětVymazat
  29. Lukáš Hartmann - mám hotovo

    OdpovědětVymazat